»Vodilo mi je bilo, da se mlada in starejša Marica prepletata v dialogu, da so zaključene celote, ki doprinesejo gledalcu določen akcent, vpogled v dogajanje. Fokus je bil prikazati jo kot žensko, ki je živela v tem določenem času, poskušala bila pripravljena narediti nekaj več, se izpostaviti, preseči dogajanje v svoji okolici in uresničiti, kar je želela.«
»Najbolj sem dvomila, kako prikazati dopisovanje med njo in Kersnikom, ker je bilo to temeljno obdobje v njenem življenju. Vse, kar je Marica potem bila, je pogojevalo to obdobje, ta dvoletni odnos med njima. On je napisal njej 50 pisem, ona pa njemu 100.«
»Mož ji ni dovolil delati. Ko ga je enkrat prosila, naj nekaj odnese v tiskarno, ko je še urejala, ji je rekel: 'Pa kako, ti se družiš s samimi moškimi!' Veliko si je namreč dopisovala z različnimi ljudmi, s pesniki, pisatelji, drugimi uredniki.«
»Pravijo celo, da uhajajo drugam, da izgubljajo zaupanje v javno RTV, in menijo, da te vsebine ne sodijo na javni medij.«
»To je nepoznavanje spoznanj, ki nam jih je dala zgodovina.«
»Začnem tako, da napišem nekaj besed, kaj želim s to zgodbo sporočiti, kaj je njen namen. Nato pa začnem ilustrirati skice in te se potem, ko so potrjene, izdelajo v končne ilustracije.«
»Bil je neverjeten večer. Pred projekcijo se je v ekipi čutilo veselo vznemirjenje, protokol rdeče preproge nas je malo prizemljil, na projekciji pa je že med filmom postalo jasno, da bo odziv zelo pozitiven. Mislim, da je bila včerajšnja svetovna premiera Odrešitve za začetnike tukaj na Tribeci v New Yorku najlepša popotnica, ki smo si jo lahko zaželeli za film.«
»Zanimalo me je predvsem, kdo je bil ta misteriozen človek, kaj je naredil in zakaj je bil za določen čas izbrisan iz zgodovine.«
»Težko verjamem, da določena omrežja nimajo prstov pri tem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju